Sjuk :(

Lämnade barnen va på arbetsförmedlingen. Där min handläggare jag aldrig träffat fick sig en utskällning av mig. Han har sån jävla attityd....
Orkar ej dra upp allt. Men de ja sa t han efter han ringde o skällde för ja va sen. Som ja inte va. Satt på våningen under. Men hans kollega sa att han skulle komma dit ja satt.
Så när ja träffade han sa ja. Sluta upp me o va så jävla otrevlig o jobba på din attityd.....
Då sa han jag förstår Vrf du varit arbetslös så länge. Då sa ja jag har attityd mot folk som har d åt mig. O du e en av dom.
Folk älskar mig på alla jobb jag haft.
Så fuck u.
Hämtade även ut arbetskläder. Sen ska ja t läkaren kl 13 har så ont i kroppen o halsen.

Nu blir d kesella me hallon o film.
O här e en bild på min goda middag igår


Kommentarer
Postat av: Arbetsförmedlingen

Hej Mia, jag heter också Mia och jobbar på Arbetsförmedlingen. Vi prenumererar på blogginlägg som handlar om Arbetsförmedlingen.



När du vänder dig till Arbetsförmedlingen skall du kunna förvänta dej att bli vänligt och respektfullt bemött, det verkar som du inte känner att du blivit det denna gång.



Vill du hjälpa oss att förbättra vår service- dela gärna med dej av dina erfarenheter och åsikter här:

http://www.arbetsformedlingen.se/Globalmeny/Kontakt.html



Med vänlig hälsning

Mia, arbetsförmedlare

2012-04-25 @ 13:19:54
URL: http://www.arbetsformedlingen.se
Postat av: Ordpolisen

Det heter JAG inte JA, ja är motsatsen till nej.

Det heter MED inte ME. Me betyder jag på engelska.Annars heter det OCKSÅ om det är det du menar när du skriver ME.

Sen finns det punkt och kommatecken, det är bra att använda i meningar så att den som läser förstår vad den läser.

Sedan ska man inte särskriva. Det är en superlätt regel, alla ord som uttalas som ett ord, stavas som ett ord.

Jag antar att det är något slags generationfel som gör att människor i din ålder inte kan skriva längre, ni fick väl inte lära er det i skolan?

Lite tips i all välmening om du ska fortsätta blogga.

2012-04-27 @ 18:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0