Oväntat besök av hjärtat <3

Igår på jobbet så städade jag lite bakom. Sen hörde jag att det kom en kund.
Jag gick ut och skulle ta kunden o vem stod inte där...
Jo min bästa kompis, han hade åkte ända från Sthlm tidigt för att hälsa på mig. Såååå jävla gulligt av han.
Jag blev så glad och blev så paff.
Kom lite tårar med.
Så han väntade tills jag slutade sen åkte vi o handlade o mös lite (=
Sen hämtade jag barnen.
Åt god mat blev bulgur varmrökt lax o sallad med lime sås.
Sen bara pratade o mös vi hela kvällen natten tills kl 6 då han va tvungen Att åka till jobbet.....

Jag har världens bästa kompis.
Shit han betyder så mycket för mig.
Han har fått mig till att må så mycket bättre.
Han finns alltid där <3
Fick skiva lite kortfattat.
E så trött ögonen går i kors
God natt på er.
Åt förresten den goda kvällsmat som e på bild
Pok

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0